۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
دوره آموزش روانشناسی ویژه پرسنل شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار شد
چکیده

/دوره آموزش روانشناسی ویژه پرسنل محصولات کاغذی لطیف روز سه شنبه مورخ 24 بهمن ماه 1402 با حضور اساتید خبره این حوزه در محل آمفی تئاتر شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار گردید/

access_time ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۴ بهمن
remove_red_eye 206 بازدید
دوره آموزش روانشناسی ویژه پرسنل شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی محصولات کاغذی لطیف ، رئیس HSE ( ایمنی، بهداشت و محیط زیست) شرکت محصولات کاغذی لطیف با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی مدیریت ایمنی و بهداشت محیط در این شرکت؛ اظهار کرد: ﻧﻴﺮوي اﻧﺴﺎﻧﻲ ﻛﺎرآﻣﺪ را ﻣﻲ ﺗﻮان ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﻳﻚ ﺳﺎزﻣﺎن داﻧﺴﺖ و که اگر تربیت شده و توانا باشند می تواند سازمان را پویا و منابع متنوع و فراوانی را برای سازمان خود فراهم نمایند.

مهندس مجید نوری هدف از برگزاری این آموزش ها را آشنایی با مهارت‌هایی دانست که در حفظ سلامت روانی کارکنان و افزایش بهره‌وری شغلی بسیار مؤثر است و افزود : این کارگاه آموزشی در راستای آموزش و ارتقاء سلامت روان کارمندان در محیط کار و خانواده ، افزایش سازگاری و بالا رفتن ظرفیت برای حل تعارض های برگزار شد تا ابزارهایی برای مدیریت استرس شخصی و حرفه ای در اختیار آنها قرار دهد.

رئیس HSE ( ایمنی، بهداشت و محیط زیست) شرکت محصولات کاغذی لطیف در ادامه تصریح کرد: از مباحث تدریس شده در این دوره ها می توان به بررسی مفاهیم نقش محیط و شرایط کاری، راهکارهای کاهش استرس و ارتقاء سلامت روان و تامین بهداشت روانی در محیط کاراشاره کرد.

مهندس مجید نوری همچنین از برگزاری دوره های کنترل خشم و پیشگیری از اعتیاد از ابتدای سالجاری خبر داد و تصریح کرد: سایر دوره‌های آموزشی لازم ویژه کارکنان که ارتباط زیادی با سلامت روان قسمت های مختلف این مجموعه تولیدی دارد تا پایان سالجاری برگزار خواهد گردید.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد واحد ایمنی و بهداشت محیط ضمن برگزاری دوره های آموزشی تاکید بر ارتقا کیفیت آموزش ها و ثبت تجربیات همکاران خبره در حوزه های گوناگون می باشد.

نوری با اشاره به اینکه با حمایت های همه جانبه سرپرست محترم شرکت برنامه ریزی لازم در راستای آموزش مهارت های لازم در حوزه های گوناگون در دستور کار قرار گرفته است ، ادامه داد: با توجه به تاکید سرپرست شرکت برنامه ریزی لازم جهت استمرار دوره های مختلف مثل گفتار درمانی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با جدیت دنبال خواهد شد تا سلامت روحی و جسمی کارکنان شرکت محصولات کاغذی لطیف افزایش و ارتقاء یابد .